Nuffnang Ads

Friday, 19 August 2011

Putrajaya lagi..

Add caption

Entah kenapa bulan  Ramadahn nie, sy asyikla berkunjung ke putrajaya..hmmm..13/8 ari tue sy merentas desa ke putrajaya...eh..tkkn la mrntas desa pulak dr kl nie..huhuhu..mau sy mnum 100 plus botol besar scra bergilir sbyk 3333 botol nnti..  


nti trus sy tak puasa!!..tak bolh jadi klu begini..




En.dear byk urusan kerja imegresen putrajaya..scra tak lngsung ternmpk la jualan ini...

sy lah bdk yang paling gumbira itu...





En dear yang pantag nmpak kasut..nak amik semua la tue..




woah...lajunyer tangan en dear sy nie..






sy pun tanpa membuang masa trnmpk kemeja Goggle yang berjaya menawan hati...





rasa nak menjerit mcm nie...





sila baca btul2 yer kwn2 bukn google nie..tpi Goggle..





sy yg berjya mendahului en dear trus maju ke hadapan menjalankan misi berbelanja...



 banyak sy jumpe jualan beg duit seperti ini..( nmpk sgt slalu brknjg ke jualan seperti ini)...cantik juga..



namun......




tiada yang buat sy jatuh cinta....





Jualan tersebut semunya berlokasi didalam khemah..tpi bukn khemah yg kiter bwk pergi hutan atau pntai tue..tpi siap berpenghawa dingin lagi...seperti paham2 pula..cuaca yg agak panas ditmbh pula bulan Ramadhn ini..jadi smua org menjalankn misi masing2 dengan aman dan sentosa..






cantiknyer brch nie..tpi en dear kata.."tak cantik la ma"....


okey...rasa nak lari laju2 dan jerit2 jew...




nak jugak!!








haa...nie lah dier..Gf en dear...lari!!




^___________________^





saya lah...=)











best...angin sepoi2 petang tue...












  pulang dengan hati yg senang lenang....






errr..ada lgi..













en dear beli kasut trus nk pki....beli 2 kasut pula tue...suke!!!


















nasib baik bju yg sy beli td, en dear tak suruh pakai....

3 comments:

Ummi_Rosalicious said...

amboi~~~ bestnyer....

btw cantik sgt skirt tu...
nak jugak :D

nur idzatul mahfudza said...

hukhuk...ye ker...order la..jom paki rmi2 dear..sy de buat link kat FB nk order skirt tue..setahu sy open buln 9 nnti..lps rayer..order tau..

LyNn AnaLya said...

skirt 2 cantik..nice lah ;)
btw, selamat hari raya ;D