Nuffnang Ads

Friday, 22 July 2011

Ramadhan 2011 yg bakal menjelma!!!

semalam pergi melawat dan membelek-belek bloger Lynn Analya...terase teruja sgt bila bace blog die yng penuh dgn peringatan tentang puasa (wajib ganti puasa ) lbh kurg cam tue la..^_^..so,sila lah kwn2 melawati blog beliau..penuh informasi....gud!! gud!!!....


2 minggu lgi ramadhn akn menjelma....excited lebih sy nie,bukn ape sbnrnye puasa kali nie lbh meriah rsenye..insyaALLAH....sbb syafiq mergkap beloved brother sy kali nie berkesemptan untk berpuasa dan juga beraya bersama keluarga tercinta...setelah 5 thun beliau tidak pulang ke tanah air menjelang Ramadhan n lebaran....=)

comelkan...;)

nie pic mase kami bru 2 org adik brdik,sy suke mnyakat syafiq..sbb die cumel sgt..tpi kekdg tue kesian pun ade..tpi mase tue sy pun msh kanak2 oren yg tak brape nk phm bahasa kan...



so,kali nie harap2nya mmg dapat la kami berpuasa dan  beraya cukup corum adk berdik...klu x,jauh pula adik sy nie beraya bersama kwn2dier dekat Moscow,Rusia...kali nie tinggal lgi setahun je syafiq nak menmtkan pengajian dier...sy rse happy dan bersyukur sgt..tumpang gembira untuk syafiq..wlu pun dulu sy adlh merupakan gergasi ngeri yang syafiq anggap suke membulinyer...hahahaha


Moscow,Rusia..


jeng..jeng...jeng...ha..niela syafiq adik sy skarg nie..cm china bukit pun ade gak kan..huk..huk..syafiq,jgn mrh kak yung...im superb sorry!!!



syafiq nie memg kurus dr dulu,byk kali jgk sy tnye kt adik sy nie,ble nk berisi sket...fuh...letih dah..sehingga sy terpaksa memndm soaln trsebut untk mndptkn rehat yg sckupnya...=) jika tidak sy pula yg mungkin kurus...(sambil mendongak ke langit..konon2 tak tau ape yg di perkatakan sbntar td..)






klu tak silap sy tahun lepas kot.. syafiq beraya di kedutaan...sob..sob...sob...



bakal doktor...



ok..sy berharap adik sy nie brjaya dlm hdup die..tgl setahun jer lgi..wlu pun jauh dimata namun tetp di hati..cube menahan airmata yng mula menapak di kelopak mata...=(


yg paling penting...smoga cita2 kamu tercapai untk memgang scroll kedoktoran...bolh la nnti merawat sy dan keluarga secra percuma!!!




da...daa.....

aminnn....

2 comments:

LyNn AnaLya said...

semoga puasa kali ini membawa seribu pengertian buat kita semua..insyaAllah.. amin~ ;D

nur idzatul mahfudza said...

salam...amin lynn....moga2..insyaALLAH...